Live vanuit San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Laura Keizers - WaarBenJij.nu Live vanuit San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Laura Keizers - WaarBenJij.nu

Live vanuit San Francisco

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 September 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een korte nacht (oftewel 3 uurtjes slaap) op naar Schiphol. Onderweg alleen maar regen, regen en nog eens regen. Een goed moment om Nederland te verruilen voor de zon. We hadden al met een aantal reisgenoten afgesproken bij de incheckbalie, dus al met een aantal reisgenoten kennisgemaakt, ook in het vliegtuig zaten 2 reisgenoten in dezelfde rij. We hadden de wind mee, dus dat scheelt weer meer dan een half uur vliegen. Wel aardig wat turbulentie gehad onderweg maar ach, zelfs dat heb ik overleefd. Rond 11.15 uur plaatselijke tijd kwamen we aan in SF, de douane procedure ging lekker snel en voor we het wisten stonden we bepakt en bezakt buiten. Het is in SF 9 uur vroeger dan in Nederland, dus we hebben nog even te gaan. Na alles te hebben ingeladen in de shuttlebus op weg naar het hotel, gelukkig ligt het op maar 15 min rijden van het vliegveld. Na een korte kennismaking met onze gids, hoppa in de bus en naar Twin Peaks. Omdat SF nogal heuvelachtig is, is dit een mooi punt om over de stad uit te kijken. Hierna zouden we nog naar The Golden Gate Bridge gaan, maar omdat SF ook beter bekent staat al Fog City, was er van die hele brug natuurlijk niets te zien. Morgenvroeg nog maar eens proberen. Nog door het Golden Gate Park gelopen, en wat kom je er dan tegen, jahoor een Nederlandse windmolen. Daarna met z'n allen naar Alamo Square geweest, hier staat ook het huis, dat gebruikt werd in de serie Full House. Helaas stond het huis nu in de steigers verpakt. Met z'n allen een hapje gegeten bij de mexicaan en terug naar het hotel, we zijn inmiddels ook al meer dan 24 uur wakker.